ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Cum efectuez o comandă pe site?

Să faceți o comandă pe fernand.ro este foarte ușor.

Începeți prin a căuta produsul dorit pe site cu ajutorul căsuței de căutare din susul paginii sau prin intermediul meniului, unde puteți alege categoria de produs.

O dată ce ați ajuns pe pagina produsului dorit selectați cantitatea acestuia și apoi apăsați butonul ”Adaugă în coș”. După ce ați adăugat produsul în coș vă puteți continua cumpărăturile pe site sau puteți finaliza comanda.

O dată ce coșul de cumpărături este complet, apăsați butonul ”Finalizare comandă”.

Dacă aveți deja un cont pe site-ul nostru, aveți posibilitatea de a vă conecta în cont, dacă nu, aveți posibilitatea de a vă crea un cont nou (opțional).

Următorul pas este să vă introduci datele personale necesare facturării și/sau livrării comenzii: numele, adresa completă, numărul de telefon. Apăsați butonul continuă și alegeți metoda de livrare precum și una dintre metodele de plată puse la dispoziție: plată prin transfer bancar sau prin card.

La final se apasă butonul ”Comandă cu obligație de plată”, suma pe care o veți avea de plată este specificată în partea dreaptă a paginii.

Daca ați ales să plătiți prin card, veți fi redirecționat către pagina de plată Payu, unde vă veți introduce datele de card în vederea efectuării plății.

Detaliile comenzii vor fi trimise și pe adresa dvs de e-mail specificată la introducerea datelor personale.

Dacă aveți întrebări ne puteți contacta la Servicii Clienți de Luni până Vineri, orele 9-18, la numărul de telefon 0749-080-098 sau prin e-mail la office@fernand.ro.

 

Cum aflu statusul comenzii mele?

Pentru a afla statusul comenzii efectuate pe fernand.ro, vă rugăm să vă logați în contul dvs și să accesați secțiunea ”Istoricul comenzii”.

Numărul de AWB trecut în dreptul comenzii vă va permite să verificați statusul livrării pe site-ul firmei de curierat. Daca nu reușiți să aflați detalii despre comanda dvs, ne puteti contacta la departamentul Servicii Clienți de Luni până Vineri, orele 9-18, la numărul de telefon 0749-080-098 sau prin e-mail la office@fernand.ro.

 

Doresc să anulez comanda. Cum procedez?

Pentru anularea comenzii vă rugăm să luați legătura cu departamentul Servicii Clienți.

Important: În cazul în care comanda dvs este deja expediată sau pregătirile de expediere sunt avansate, anularea este imposibilă. În acest caz, aveți posibilitatea refuzării coletului la livrare.

 

Cum returnez un produs?

Dacă v-ați răzgândit și doriți să returnați un produs, aveți la dispoziție 14 zile pentru a-l expedia către noi. Tot ce trebuie să faceți este să vă logați în contul dvs și să completați formularul de retur. Citiți mai mult pe pagina Politica de retur.

 

Cum modific adresa de livrare?

Adresa de livrare se poate modifica din contul dvs creat pe fernand.ro. Vă logați în cont și accesați secțiunea ”Adrese”, apoi ”Actualizare”. De asemenea, vă puteți modifica orice informație personală din cont.

 

Am primit un ambalaj deteriorat sau produsul meu este defect. Ce pot face?

Acordăm o atenție deosebită pentru o livrare de calitate a produselor dvs. Dar uneori un colet se poate deteriora in timpul transportului.

FERNAND oferă cumpărătorilor serviciul „Verificare colet”. Taxa pentru verificare colet este de 5 lei, pentru a putea beneficia de acest serviciu Clientul având obligația să selecteze opțiunea „Verificare colet” în momentul plasării comenzii. Prin acest serviciu se oferă cumpărătorului posibilitatea de a deschide coletul pentru a verifica vizual starea produsului/ produselor, dar nu de a-l testa/proba tehnic. Astfel, sunt înlăturate situațiile în care Clientul primește produse diferite față de ceea ce FERNAND i-a trimis. Dacă în urma deschiderii coletului Clientul constată că produsul comandat nu este în stare perfectă de livrare și prezintă urme de lovituri, zgârieturi sau orice alte probleme vizibile, FERNAND recomandă refuzarea coletului. Clientul va menționa în mod clar și precis obiecțiunile pe documentul de livrare. Totodată, Clientul va semnala obiecțiunile către FERNAND în maximum 48 de ore de la recepționare, completând formularul din pagina „Reclamații” sau sunând la numărul de telefon 0749-080-098
Refuzarea produsului/produselor este posibilă doar în prezența curierului la momentul livrării. Nu sunt luate în considerare reclamațiile ulterioare recepției în cazul în care nu au fost respectate recomandările FERNAND.
FERNAND va restitui sau înlocui, cât mai curând și pe cheltuiala sa, produsele livrate cu o lipsă de conformitate sau cu un defect aparent în condițiile prevăzute în pagina 
„Garanții și service”

În cazul în care Clientul a ales serviciul „Verificare colet” și dorește returnarea produsului, taxele de transport sunt suportate de către FERNAND.

  

 

 

Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Te rugam sa citesti mai multe pe pagina de Politica GDPR si sa iti exprimi acordul privind Politica de Cookie-uri