Reclamații 

FERNAND acordă atenție problemelor, părerilor și întrebărilor clienților săi și încearcă să fie cât mai prompt în ceea ce privește procesarea solicitărilor primite. Pentru orice probleme cu o comandă, cu un produs, cu documentele (garanție, factură, etc.),  vă rugăm să ne contactați la adresa de email reclamatii@fernand.ro. FERNAND va lua imediat măsuri pentru soluționarea problemelor sesizate, și se angajează că va transmite un răspuns prin una din modalitățile de comunicare furnizate, în termen maxim de  3 zile lucrătoare, de la data primirii acesteia.

În emailul trimis vă rugăm să menționați următoarele:

  • Nume și prenume
  • Email
  • Nr. telefon
  • Solicitarea ta e legată de:

                  - Comandă / Produs

                  - Livrare

                  - Plată

                  - Retur

                  - Garanții și service

                  - Altele

  • Numărul comenzii
  • Mesaj
  • Upload poze (max. 3)

 

Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Te rugam sa citesti mai multe pe pagina de Politica GDPR si sa iti exprimi acordul privind Politica de Cookie-uri